מדיניות ביטול עסקה

תאריך עדכון אחרון: 10/08/2025

מדיניות ביטול עסקה זו מנוסחת בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והיא חלה על לקוחות קצה בלבד. תנאי ביטול עסקה עבור לקוחות סיטונאיים עשויים להיות מוסכמים עימם בהסכם נפרד.

 

זכות הביטול (לקוחות קצה)

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, לקוח קצה רשאי לבטל עסקת רכישה מרחוק (כגון רכישה דרך אתר האינטרנט) בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את פרטי העסקה (המאוחר מביניהם), ובלבד שהמוצר לא נפגם ולא נעשה בו שימוש. החברה עשויה לגבות דמי ביטול בהתאם לחוק.

סייגים לזכות הביטול (לקוחות קצה)

זכות הביטול אינה חלה על מוצרים מתכלים, כגון מוצרי המאפייה שלנו, אשר עלולים להתקלקל במהירות. בהתאם לכך, לא ניתן לבטל עסקת רכישה של מוצרי מאפייה לאחר שהם סופקו לצרכן קצה, אלא במקרים של פגם בייצור או אי התאמה משמעותית לתיאור המוצר באתר, כפי שמפורט במדיניות ההחזרות שלנו.

הודעה על ביטול (לקוחות קצה)

במידה ואתם זכאים לבטל עסקה בהתאם לתנאים המפורטים לעיל, עליכם למסור לנו הודעה ברורה על רצונכם לבטל את העסקה בטופס המצ"ב:

טופס ביטול עסקה (לקוחות קצה)

מעוניין לבטל את ההזמנה:

 

השבת כספים (ללקוחות קצה)

אם הביטול אושר כדין, אנו נשיב לכם את הסכום ששולם על ידכם עבור המוצר בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, בניכוי דמי משלוח (אם שולמו) ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. ההשבה תבוצע באותו אמצעי תשלום שבו השתמשתם בעת ביצוע העסקה, אלא אם הסכמתם אחרת.

חיפוש באתר